سوالات متداول درباره فروشگاه

  1. سوالات متدوال در مورد نحوه خرید و ارسال.

سوال: تماس و ساعات و روزهای کاری چگونه میباشد؟
جواب: شنبه تا چهارشنبه 11 الی 15 – پنج شنبه ها 11 الی 14 بغیر از تعطیلات رسمی کشور

سوال: آیا در صورت داشتن سوال و یا خرید تلفنی میتوانم تماس بگیرم؟
جواب: بله. شما میتوانید در ساعات و روزهای کاری اعلام شده خود تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

سوال: نحوه ارسال چگونه و چند روزه است؟
جواب : پس از خرید ارسال در همان روز است. و نحوه سفارشات زمینی بوده (پیک موتوری، اتوبوس، باربری) و زمان تحویل آن از 24 ساعت الی یک هفته به نسبت دور یا نزدیک بودن شهر مربوطه متغیر میباشد.

سوال : هزینه ارسال چگونه میباشد؟
جواب: هزینه ارسال از مبدا تا مقصد بعهده خریدار است.

سوال: آیا در خریدهای بالا امکان ارسال رایگان میباشد؟
جواب : بله. خریدهای بالای 100 کیلو از مبدا (کرایه حمل) رایگان بوده و فقط هزینه انبار بعهده خریدار میباشد.

سوال: بار خریداری شده را در مقصد از کجا تحویل بگیرم؟
جواب: شماره یا اصل قبض بارنامه به شما پیامک، یا واتساپ خواهد شد. شما میتوانید خودتان بار را از محل باربری تحویل گرفته و یا درخواست ارسال بار توسط پیک را از باربری مربوطه شهرتان بکنید که در این صورت هزینه پیک نیز بعهده شما میباشد.

سوال : خرید از درگاه بانکی سایت چگونه میباشد؟
جواب: پس از تکمیل سبد خرید و انتخاب محصولات، شما به درگاه بانکی زرین پال هدایت شده و با انجام عملیات بانکی خرید خود را تکمیل کرده و رسید بانک به ایمیل شما پس از چند دقیقه به شما ارسال خواهد شد.

سوال: آیا در خرید تلفنی نیز میتوانم خودم هزینه فاکتور را کارت به کارت کنم؟
جواب: بله. شما میتوانید پس از دریافت مبلغ فاکتور و شماره کارت مبلغ فاکتور را کارت به کارت کرده و عکس رسید بانکی را برای ما واتساپ یا تلگرام کنید.

 

سوال:آیا میتوانم ادویه های ساده را 1 کیلو هم سفارش دهم؟

جواب: بله – شما زمانی میتوانید هر محصول را 1 کیلو سفارش دهید که جمع کل خریدتان حداقل 5 کیلو باشد. و این نوع سفارش فقط بصورت تلفنی بوده و 20 هزار تومن هزینه بسته بندی به آن اضافه خواهد شد.