هشت  راه برای سود دهی بیشتر رستوران شما

1- غذا

غذا. سالهای فعالیت یک رستوران, مانعی برای اهمیت غذا در موفقیت رستوران تلقی نمیشود. اطمینان حاصل کنید که یک سرآشپز به او اعتماد دارید را استخدام می کنید ، کسی که می تواند تیمی را اداره کند که بتواند غذا را به موقع و با کیفیت و مداوم تهیه کند. مطمئن شوید که منو خیلی طولانی نیست. این تنها راه برای اطمینان از ارائه غذای با کیفیت به مشتریان است. می دانیم که غذا اولین و اساسی ترین مسئله است. در صورت عدم رسیدگی به این موارد ، شانس کمی وجود دارد كه به نكات بعدی نیز بپردازید.

 

 

2- چیدمان صحیح میزهای رستوران

بیشتر معماران در هنگام طراحی چیدمان میزها ، واقعیت اقتصادی را کاملاً نادیده می گیرد. واقعیت این است که متداولترین نوع چیدمان در رستوران های خوب دو نفره و در ادامه چهار نفره قرار دارد. اکثر رستوران ها حتی در مواقعی که پر هستند (اجرای لیست انتظار) دو نفر را روی میز شش نفره شخصی می نشانند ، که این هدررفت بزرگی از منابع است. برای اطمینان از سودآوری سرمایه گذاری جدید خود ، به یاد داشته باشید که میزهای دونفره طرفداران زیادی دارند، و نسبتاً سریع داخل و خارج می شوند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید این مکان ها در فضای خوبی از رستورانتان مانند نزدیک پنجره با ویوی خوب قرا می گیرند .

 

 

 

3- توجه به علایق غذایی نوجوانان و جوانان

امروزه درصد زیادی از مشتریان رستوران ها را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند.تنظیم کردن منو غذایی که به سلایق جوانان امروزی نزدیک باشد می تواند کمک بسیاری به جذب مشتری رستورانتان کند.

 

 

 

4- راه اندازی سیستم رزواسیون

اگر رستوران شما سرویس کامل دارد ، رزرواسیون ضروری است. این کار نه تنها آنها برای مشتریان بلکه برای اپراتور نیز بسیار مؤثر است. برای مثال ، هنگام ساعات سرو غذای اصلی پیاده روی های نزدیک رستورانتان با صف طولانی ازمشتریان شلوغ نخواهد شد. همچنین با این سیستم شما می توانید مقدار غذای حاضر شده برای یک شیفت خود را تخمین بزنید.

 

 

 

5-روی یک میزبان خوب سرمایه گذاری کنید

امروزه در اروپا و نیویورک میزبانان رست.ران بسیار عادی و شغل پر درآمدی می باشد. داشتن یک میزبان حرفه ای در کنار درب که می داند چه کاری انجام دهد بسیار مهم است. روی یک مدیر میزبان باتجربه و پردرآمد, سرمایه گذاری کنید.

 

 

6-سلام و و خداحافظی

یک سلام و خوش آمد گویی و یا حتی خداحافظی مناسب با مشتریان می تواند تاثیر به سزایی بر حافظه بلند مدت آنان از جانب رستورانتان داشته باشد. توجه به همین نکات ریز باعث جلب مشتری و همیشگی شدن آنها خواهد شد.

 

 

 

7-وب سایت خود را به روز نگه دارید

شاید راه اندازی وب سایت رستوران شما شامل هزینه های گزافی شود اما وب سایت شما بستر فروش و بازاریابی شماست. بسیاری از مشتریان امروزه به دنبال سفارش آنلاین و سریع بدون مراجعه به محیط رستوران هستند.بنابراین با یک سایت آماتور فقط باعث دلزدگی مشتریانتان خواهید شد.

 

 

 

8-دیده شدن توسط رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی در به تصویر کشیدن رستوران ها و مارک شما بسیار مهم است. از انتشار پیام های پراکنده و موارد بی ربط یا عمومی خودداری کنید . هنگام مدیریت حضور در رسانه های اجتماعی ، روی پیام های مستقیم متمرکز شوید که مشخصاً به اینکه نام تجاری شما چیست و چرا مردم باید از رستوران شما بازدید کنند , بپردازد.غذای خود را با عکاسی مجلل به نمایش بگذارید و شوق و هیجان کافی را به مخاطبانتان القا کنید چرا که هیچ کس نمی خواهد در یک رستوران آرام و کم تحرک غذا بخورد.

ارائه شده توسط مزه لذیذ در سپتامبر ۲۰۲۲

پايان

با آرزوی موفقیت