به دنبال مباحث آموزنده رستوران داری، این پست درباره نحوه افزایش فروش کسب و کارهای مرتبط با رستوران و فست فودها است.
(قسمت 1)
افزایش فروش رستوران و فست فود مانند همه کسب و کار های دیگر از اهمیت بالایی برای کارفرمایان و کارآفرینان این حوزه برخوردار بوده و تجارتهای غذایی مطرح جهان همواره مبالغ هنگفتی را صرف تحقیقات برای یافتن راههای نوین افزایش فروش رستوران و سایر زمینههای صنعت غذا — میکنند. ما نیز این بار به بررسی راههای افزایش فروش رستوران و فست فود پرداخته و نگاهی خواهیم داشت به شیوههای موثر بالا بردن فروش این دو حوزه پر سود و جذاب صنعت غذا و مواد خوراکی.
البته از آنجایی که تفاوتهایی میان رستوران، و فست فودها (از منظر سیستم فعالیتی) وجود داشته و هر یک به نحو منحصر به فردی در تامین غذا دخیلاند، وجود برخی تمایزات میان شیوههای افزایش فروش رستوران و فست فود نیز دور از انتظار نیست؛ لذا در این مطلب، علاوه بر بررسی راههای افزایش تفاوتهای احتمالی در رویکردهای مناسب را نیز از نظر خواهیم گذراند.
🔊کیفیت، بهترین مبلغ شماست
در همین ابتدای مبحث افزایش فروش میبایست به این نکته اشاره داشته باشیم که «کیفیت» یکی از اولویتهای کسب و کار های مبتنی بر غذا بوده و بدون داشتن محصولی با کیفیت در وهله اول، افزایش فروش و سایر زمینههای مرتبط، امر دشواری خواهد بود.
البته گاهی داشتن غذا و خدماتی با کیفیت عالی برای دستیابی به موفقیت تجاری میان رقیبان کافی نبوده و بدون عرضه مناسب، چیزی عاید صاحبان کسب و کار مورد نظر نمیشود. اما به هر روی شما برای آغاز مراحل بعدی — تبلیغات، بازاریابی و … — به دستهای پر احتیاج خواهید داشت. به عبارتی دیگر، موفقیت آتی شما در بخشهایی چون بازاریابی، تبلیغات و … منوط به داشتن محصول و خدماتی با کیفیت بوده و بدون وجود این امر، پایههای تبلیغاتی برای دوام جذب مشتریهایتان بسیار سست بنا خواهد شد.
بنابراین به خاطر داشته باشید که تبلیغات، بازاریابی و کلیه امور صورت گرفته جهت افزایش فروش ، میبایست مکمل فعالیتهای شما بوده و بهرهگیری از آنها، بدون توجه به کیفیت محصولات و خدمات، سود بادوامی برایتان در پی نخواهد داشت.
💰بازار، بازاریاب و بازاریابی…
همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد، برخی تفاوتهای موجود میان ماهیت عملکردی ، موجب بروز تمایزاتی در شیوههای افزایش فروش نیز شده و آنها را از این منظر متفاوت جلوه میدهد. یکی از همین تمایزات مذکور، اتکای بیشتر کترینگها به مقوله بازاریابی مستقیم و بهرهگیری از بازاریابهای حرفهای جهت افزایش فروش خود است.
در واقع رستورانهایی که به دنبال جذب مشتریان جدید هستند، خدمات، تواناییها و محصولات خود را از طریق تبلیغات مدرن و بروز انجام میدهند بخصوص در فضای مجازی که بهترین آسانترین و کم هزینه ترین میباشد
❌مطمنا در دنیای امروز کسب و کارهایی که در فضای مجازی مانند اینستا گرام، سایت گوگل ، و .. .نباشند بخودی خود و بصورت اتوماتیک از دور خارج خواهند شد.❌
❔تبلیغات را جدی بگیرید تا جدی گرفته شوید
یکی دیگر از تمایزات موجود در روشهای افزایش فروش رستوران در بحث تبلیغات به چشم میخورد. همانطور که مستحضر هستید و پیشتر نیز به آن اشاره شد، مشتریان رستورانها متفاوت بوده و همین امر به معنای وجود مغایرت در قشر هدف تبلیغات نیز هست. مسئله تبلیغات برای رستورانها اهمیت بسیار زیادی داشته و در افزایش درآمدشان نیز به شکل پررنگی حائز اهمیت است
ادامه دارد.
ارائه شده در 17 ژوئیه 2109
توسط مزهء لذیذ
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
برچسبها:افزایش فروش رستوران, افزایش فروش رستوران و فست فود, تبلیغات در رستوران