شناخت روش های افزایش فروش رستوران (قسمت 1)
افزایش فروش رستوران و فست فود مانند همه کسب و کار های دیگر از اهمیت بالایی برای کارفرمایان و کارآفرینان این حوزه برخوردار بوده و تجارتهای غذایی مطرح جهان همواره مبالغ هنگفتی را صرف تحقیقات برای یافتن راههای نوین افزایش فروش رستوران و سایر زمینههای صنعت غذا — میکنند. ما نیز این بار به بررسی راههای افزایش فروش رستوران و فست فود پرداخته و نگاهی خواهیم داشت به شیوههای موثر بالا بردن فروش این دو حوزه پر سود و جذاب صنعت غذا و مواد خوراکی.
البته از آنجایی که تفاوتهایی میان رستوران، و فست فودها (از منظر سیستم فعالیتی) وجود داشته و هر یک به نحو منحصر به فردی در تامین غذا دخیلاند، وجود برخی تمایزات میان شیوههای افزایش فروش رستوران و فست فود نیز دور از انتظار نیست؛ لذا در این مطلب، علاوه بر بررسی راههای افزایش تفاوتهای احتمالی در رویکردهای مناسب را نیز از نظر خواهیم گذراند.
🔊کیفیت، بهترین مبلغ شماست
در همین ابتدای مبحث افزایش فروش میبایست به این نکته اشاره داشته باشیم که «کیفیت» یکی از اولویتهای کسب و کار های مبتنی بر غذا بوده و بدون داشتن محصولی با کیفیت در وهله اول، افزایش فروش و سایر زمینههای مرتبط، امر دشواری خواهد بود.
البته گاهی داشتن غذا و خدماتی با کیفیت عالی برای دستیابی به موفقیت تجاری میان رقیبان کافی نبوده و بدون عرضه مناسب، چیزی عاید صاحبان کسب و کار مورد نظر نمیشود. اما به هر روی شما برای آغاز مراحل بعدی — تبلیغات، بازاریابی و … — به دستهای پر احتیاج خواهید داشت. به عبارتی دیگر، موفقیت آتی شما در بخشهایی چون بازاریابی، تبلیغات و … منوط به داشتن محصول و خدماتی با کیفیت بوده و بدون وجود این امر، پایههای تبلیغاتی برای دوام جذب مشتریهایتان بسیار سست بنا خواهد شد.
بنابراین به خاطر داشته باشید که تبلیغات، بازاریابی و کلیه امور صورت گرفته جهت افزایش فروش ، میبایست مکمل فعالیتهای شما بوده و بهرهگیری از آنها، بدون توجه به کیفیت محصولات و خدمات، سود بادوامی برایتان در پی نخواهد داشت.
💰بازار، بازاریاب و بازاریابی…
همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد، برخی تفاوتهای موجود میان ماهیت عملکردی ، موجب بروز تمایزاتی در شیوههای افزایش فروش نیز شده و آنها را از این منظر متفاوت جلوه میدهد. یکی از همین تمایزات مذکور، اتکای بیشتر کترینگها به مقوله بازاریابی مستقیم و بهرهگیری از بازاریابهای حرفهای جهت افزایش فروش خود است.
در واقع رستورانهایی که به دنبال جذب مشتریان جدید هستند، خدمات، تواناییها و محصولات خود را از طریق تبلیغات مدرن و بروز انجام میدهند بخصوص در فضای مجازی که بهترین آسانترین و کم هزینه ترین میباشد ❌مطمنا در دنیای امروز کسب و کارهایی که در فضای مجازی مانند اینستا گرام، سایت گوگل ، و .. .نباشند بخودی خود و بصورت اتوماتیک از دور خارج خواهند شد.❌
❔تبلیغات را جدی بگیرید تا جدی گرفته شوید
یکی دیگر از تمایزات موجود در روشهای افزایش فروش رستوران در بحث تبلیغات به چشم میخورد. همانطور که مستحضر هستید و پیشتر نیز به آن اشاره شد، مشتریان رستورانها متفاوت بوده و همین امر به معنای وجود مغایرت در قشر هدف تبلیغات نیز هست. مسئله تبلیغات برای رستورانها اهمیت بسیار زیادی داشته و در افزایش درآمدشان نیز به شکل پررنگی حائز اهمیت است………..ادامه دارد.
ارائه شده در 17 ژوئیه 2019
توسط مزهء لذیذ
مقاله های زیر را حتما مطالعه کنید
درک احساسات ثروتمندی در کسب و کار
چند راهکار ساده در صورت افزایش مواد اولیه
چند اصل مهم برای انتخاب سرآشپز
لیست قیمت محصولات مزه لذیذ – شرکت قانونی
برچسبها:آشپزی با ادویه ها مزه لذیذ, ادویه جات عمده, ادویه فیله میلیون تندلایزر, ادویه کی اف سی اورجینال مزه لذیذ, بازاریابی رستوران مزه لذیذ, درست کردن خمیر پیتزا مزه لذیذ, درست کردن همبرگر با پودر مزه لذیذ, فروش ادویه در بازار تهران مزه لذیذ, فروش بهبود دهنده پیتزا مزه لذیذ, فروش پودر سوخاری, فروش طعم دهنده های رستورانی مزه لذیذ, فست فود و ادویه, مرینت کردن چیست