چطور برای یک رستوران بازاریابی انجام دهیم
رقابت بین رستوران ها شدید است ، شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا موفق بشوید. ما در اینجا با ایده هایی که داریم کمکتان می کنیم تا با یک استراتژی درست بازاریابی برای رستوران تان انجام بدهید .
عکس های غذایی
مسلما بهترین راه برای تبلیغ آنلاین رستوران این است که عکس های با کیفیت از غذاهایتان بگذارید. محتوای تصویری در دنیای مجازی کولاک می کند ، و یک غذایی که ظاهرش خوشمزه به نظر بیاید چه در وب سایت چه در سایر برنامه های مجازی باعث می شود هوس در مشتریان ایجاد کند
داشتن برنامه
اگر با نرم افزارهای غذایی و برنامه های غذایی همراه بشوید ، در بازاریابی رستوران تان بسیار تاثیر گذاراست . می توانید برای مشتریان استفاده از تخفیفات داشته باشید یا مثلا بعد از چند بار خرید یک خرید رایگان به آن ها پیشنهاد دهید.تا می توانید اطلاعات بدهید در کنار عکس ها ، ساعت کاری ، موقعیت مکانی ، منو ، لیست قیمت ، پارکینگ و وای فای و ..
اکانت گوگل پلاس درست کنید
ساخت یک اکانت گوگل پلاس خیلی اهمیت دارد چرا که وقتی شما نام جایی را سرچ می کنید در گوشه صفحه روی نقشه موقعیت آن را نشان می دهد ، با ساخت اکانت گوگل پلاس این شانس را دارید که در گوگل دیده بشوید
تبلیغات جغرافیایی
خیلی از افراد دوست دارند که جایی که غذا می خورند نزدیک محل زندگیشان باشد ، پس از تبلیغات محیطی غافل نشوید
در اینستاگرام فعال باشید
حضور فعال شما در اینستاگرام یکی از نکات مهم برای بازاریابی رستوران است. با نمای مغازه یتان پز بدهید ، غذاهای تاپ منو را بگذارید ، می توانید در هنگام پخت آن غذا از آشپزان نیز عکس بگیرید. استفاده از هشتگ ها فراموشتان نشود
خبرنامه ایمیل کنید
خبرنامه رستوران باید هفتگی باشد – مثلا اقلام جدید اضافه شده به منویتان ، یا جشن گرفتن موفقیت هایتان را اطلاع رسانی کنید.
از مشارکت مشتریان استفاده کنید
محتوایی که مشتری می دهد ، یک راه موثر برای بازاریابی رستوران است .مثلا از مشتریان بخواهید که عکس غذای مورد علاقه ای که در رستوران شما خورده اند رابرایتان ارسال کنند و برای بهترین عکس جایزه در نظر بگیرید مثلا دسر رایگان .
از کارکنانتان عکس بگذارید
مثلا عکسی از اینکه کارکنان رضایت شغلی دارند و لبخند دارند ، می تواند شهرت رستوران شما را بالا ببرد
در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید
درست کردن یک حساب کاربری در رسانه ها ساده است ولی اینکه در آن حضورمداوم داشته باشید و محتوا بگذارید خیلی مهم است
وبلاگ بسازید
چیزهایی که فکر می کنید برای مشتری جالب است مثل طرز تهیه غذاها را بنویسید
اطلاعات رستوران شما در فضای مجازی را کنترل کنید
در حقیقت 89 درصد مردم قبل از غذاخوردن آنلاین همه چیز را چک می کنند پس این اطلاعات باید به روز باشد
یک منوی آنلاین خوب طراحی کنید
یک منو با ظاهری ساده و قابل فهم که اطلاعاتش به روز باشد .سایت open menu یک سایت خوب است که می تواندکمک کند ظاهر منویتان را طراحی کنید .
با سایت های تحویل غذایی همکاری کنید
یکسری سایتها هستند که خدمات غذایی ارائه می دهند و شما با انتخاب ادرس و نوع غذایتان آن را درب منزل تحویل می گیرید
کوپن و تخفیفات ارائه بدهید
مثلا برای کسانی که به تازگی دررسانه های اجتماعی شماپیوسته اند غذای رایگان در نظربگیرید یاکوپن تخفیف به آنها ارائه بدهید
.اجازه رزرو آنلاین به مشتریان بدهید
پایان
۲۰۲۲ارائه شده توسط مزه لذیذ در ۱۱سپتامبر
مقاله های زیر را حتما مطالعه کنید
انتقادات و پیشنهادات مشتریان رستوران شما را بهبود میبخشند
چگونه یک رستوران را بدون شکست راه اندازی کنیم
ده راهکار در حوزه رستورانداری موفق
لینک قیمت محصولات صنایع غذایی مزه لذیذ
برچسبها:ادویه کنتاکی, بازاریابی رستوران, پخش مستقیم و عمده انواع مرینت و طعم دهنده های رستورانی, پودر پیتزا, پودر سوخاری, پودر مرغ سوخاری مزه لذیذ, تهیه خمیر پیتزا ایتالیایی مزه لذیذ, تهیه سس سالاد سبز خوشمزه با ادویه جاودیی مزه لذیذ, تهیه فیله سوخاری در منزل مزه لذیذ, تهیه مرغ بریان خوشمزه با ادویه مزه لذیذ, تهیه مرغ سوخاری به سبک رستوران مزه لذیذ, خرید ادویه استیک, خرید روکش استریپس اسپایسی, خرید روکش نرمال, خرید مرینت نرمال استریپس اسپایسی مزه لذیذ, خرید مرینت نرمال با قیمت, خرید و فروش ادویه مرغ سوخاری, خرید و فروش دستگاه مرغ سوخاری در تهران, روکش نرمال مرغ سوخاری, فروش پودر هنی پنی با مزه لذیذ, نحوه درست کردن مرینت نرمال مزه لذیذ